ebrr1048 20+6 haftalığım 2-3 gündür siyah iç çamaşırımda bi damla şeklinde beyazlık görüyorum göğüsümde damarlar mavi mavi çıkmış sızlıyor çok ama sadece sol ilk hamileliğim biraz da korkuyorum başına gelen varmı
Nelmali ebrr1048 ben de bekleyeyim şurada 20+1 geçen gün sag gogsumden baya geldi camasirim yoktu tişörtüm baya ıslandı
Babyy1S ebrr1048 30.haftada bendede gelmisti 40+2de dogum yaptim gelmesi normal siz sıkmayın uyarmayın.ben bilmedigimden sıkmıştım sancı girmişti karnıma gogusleri uyarmadiginiz surece sorun olmaz doktorunuz daha detaylı anlatır size
Fatos_teke46 ebrr1048 bn 💁🏻♀️ 18.haftamda şarıl şarıl aktı resmen camasirim o zaman yoktu sabah uyandığımda vücudumun ıslandığını farkettm dokunduğumda ellerim yapıştı birbirine 🤦🏻♀️
Araz5_said4 Araz5_said4 suan da. 16 haftalığım ve 9 ncu haftada aşırı şekilde göğüslerim sismeye ve agri olmaya başladı suan da bebek emzirince sizlar kaynar süt gelicek gibi acir ya aynı o sekil oluyor diyorum siksam da süt ciksa acısı rahatlasa diye masmavi damarlar cikmis meydana 3 beden nerdeyse buyudu ve bu benim 3ncu gebeliğim iki oğlumda hic böyle seyler yaşamadım
Araz5_said4 Araz5_said4 sadece emzirmeye başladigim zaman agrilar oldu ama bu hamilelik de bambaska bişey diğer ikisiyle alakasi yok
Araz5_said4 ebrr1048 evet bende iki hamileliğinde yaşamadığım için böyle olunca etrafim dediler. Belki kiz olduğu için hamilelik. Farkli oldu diye bende daha öğrenemedim cinsiyetini bebisimin çok merak ediyorum
zk92 Uygulamada bebeğim kısmında bu yazıyordu. Normalmiş süt gelmesi, ama başıma gelmediği için bilemiyorum.
Tubitarlac Bence doktoruna bir danışın çünkü süt içni çok çok erken ben 30 haftaya falan girdiğimde minnacık sıkarsam gelmeye başlamıştı şuan 32yim hala öyle mesela
ebrr1048 Babyy1S doktorum erkek sormaya da biraz çekiniyorum ama çok ağrıyor sol göğsüm masaj yapasm geliyo
irmsm ebrr1048 eğer ağrıyor ise göğüs kanalınızda genişleme olabilir doktora söyleyin cerraha yönelnedirsin onlr muayene ediyor
irmsm ebrr1048 benimde oldu kuzum hala geliyot işk sanırım 24 te başlamıltı hatırlamıyorum ama hala geliyor normalmiş