Elifaliiii ymomii ben 4 kilo aldım, mide ağrım var ve koku hassasiyetim tiksinmelerim devam ediyor canım. Cinsiyeti daha öğrenemedim haftaya ogrenicem inşallah 🤭 Sen öğrendin mi ?
Merveee34 ymomii tam 14 üz bulantılar geçmedi 4 kg kadar verdim . Belimde sürekli ağrı var gece uyumaları çok zorlaştı 🥺
Kara1833 Kilo almadım aldıysamda 1 kilo almışımdır 😁 bazı şeylere koku hassasiyeti hala var cinsiyet erkek dedi ama ben emün olmak için bekliyorum 17 haftayı
Gokcee123 Maksimum 1 kilo aldım 😄 ara ara karnımda ve belimde ağrılar oluyor. Çok şükür başka rahatsızlığım yok güzel geçiyor