Dareyn valla al benden de o kadar 😁😁😁hep büyük ay aldım bu yüzden 🤭yakın zamanda arkadaşıma gittim yeni doğum yaptı bebişi görünce dedim anam minnacık bizim hiç küçük eşyamız yok ,hemen gittim 6-7 parça aldım yeni doğunca giyeceği 🤭🤭bize öyle geliyor aslında ,bazıları evet kalıbı dar ama geneli 0-3 ay almak lazım