Mervemaden ülkemize ve dinimize uygun bir isim olsa daha güzel olur. Bende değişik bir isim arıyordum tesadüf bir hocamın sohbetine denk geldim kıyamet günü sana bu nasıl isim diye hesap sorduğu zaman ne diyeceksin elalem beğensin diye mi koydum diyeceksin fatıma zehra ayşe asiye betul bunlara ne oldu ki bu mubareklerin yerine cart curt koyuyorsunuz bununda hesabı var diyordu bende asel koyacaktım sonra vazgeçtim betül koydum inşallah 36+5 geneyim. Yinede sen bilirsin ben etkilenmiştim sohbetten 😀