Kubra3535 ben varım maalesef. Çok zor bi durum canım hiç bi şekilde ilaç krem vermiyorlar ve normal karşılıyorlar. Benim ki de 16 17. Haftalarda başladı, ne okuluma devam edebildim ne de işime onu da geçtim evin işlerini yapmama engel. Doğumdan sonra geçer inşallah diyelim