Biz aldık eşim bedelliye gidicegi için beni annemlerin yanına bırakması gerekti . Malum yasak olunca da iznimizi bugün aldık . E devlet üzerinden yeni bir sayfa açmışlar seyehat izin belgesi diye oradan başvuru yapıp izahinda bulunuyorsunuz . Başvuru cevabı telefonunuza SMS olarak düşüyor