Merhaba arkadaşlar, 1hafta önce banyo esnasında koltuk altımda bı şişlik farkettim çok korktum, şuan 37+4gunluk hamileyim, geçen hafta kontrole gittiğimde doğum doktoruma söyledim normalmi bilginiz varmı diye, doktor elle muayene etti , yumuşak ve hareketli olduğunu muhtemelen lenf nodu sismesidir enfeksiyona bağlı olabilir takipte olalım ona göre ultrason falan film cektiririz dedi , çok korkuyorum ağlıyorum, ağrı sızı kızarıklık falan yoktur, sadece ele bir şişlik geliyor, tam koltuk altı tüy yerinde 2-3cm kadar şislik. Başına böyle bişey gelen oldumu lütfen aydınlatın