nagi Zeynepsa evet bende ayri ayrı aldim.ilk etapta en minigi yeterli dediler ama rahatlatici caylar falan vermek gerekebilir diye orta boyunuda aldim en buyugude mama icin.kokulari tatlari siner içlerine diye dusundum o yuzden ayri aldim