mirayin_annesi CeyhunMelikeMislina Evet canım bebeğimi ilk hissettiğim zamandan beri ha düştü ha düşecek diyorum şu an 24+2 günlüğüz halende o duygu var kimileri erkek bebekler baskı yapar derler benimkide erkek Allah kısmet ederse sizin yavrunuzun cinsiyeti nedir🌸
merveylmz CeyhunMelikeMislina o haftalar benimde öyleydi kolu bacağı çıkacak diye ödüm kopuyodu gerçi şuanda pek değişen bişey yok hatta daha fena diyebilirim 36 olduk çıktı çıkacak arası bacım 🧐😬
Ecrinveannesi78 CeyhunMelikeMislina 27.haftada bende aşşağıda hissediyordum kontrolde bebeğin eşinin aşşağıda olduğunu söyledi doktorum. 31.haftada gittiğimde yine aşşağıda hissettiğimi söyledim bebek makat pozisyonda ayaklarını hissediyorsun o kadar aşşağıda demişti 32 olduk hala aynı 🤪
annebali12 CeyhunMelikeMislina çıkıp gidecek gibi değilde sanki eliyle vajinamın içini karıştırmış gibi oluyor böyle kaşık almış oynuyor gibi ayyy yani anlatılmaz bişey değişik 😄 Bu zamana kadar hareketlerini de hep kasıkta hissettim zaten doktor dedi benimkinin başı midem de ayakları kasıkta. Sap gibi dikine pozisyondaymış
mirayin_annesi Karanfill bence boyla alakası yoktur ya bu herkeste olabilecek bişey benim boyum ne uzun ne kısa
Karanfill mirayin_annesi bana da detaylı ultrasona gittiğim doktor ve kendi doktorum boyun uzun olduğu için bebek aşağıda duruyor, yapından kaynaklı dedi ama enfeksiyon kapmamam lazımmış inşallah bu süre içerisinde enfeksiyon kapmam. Aynı zamanda bebeğin aşağıdaysa ve rahim ağzı kapalıysa bi sıkıntı olmazmış.
CeyhunMelikeMislina merveylmz iyi şükür cnm normalse korkuyorum bende 😔 bende hayırlısıyla 36. Haftalara gelsem 🙏
Melikekpln Bende aşağıda baski hissediyorum cinsiyetimiz erkek doktoruma sordum ultrasonda bakti bebek bas gelis olmuş normal dedi
SedaCeki CeyhunMelikeMislina reglime gore 27 detayli ultrasona gore 25. Haftamdayim . Bebegimin bi hareketini karnimda hissediyorsam 2 hareketini popomda hissediyorum 🤣