İyi geceler güzel anneler.🌹 0 - 3 ay olarak aldığımız takımları ne zamana kadar giydiriebiliriz acaba? Örneğin kaç kilo olana kadar bebişlere olur. Benim bebeğim 4 kiloya yakın doğacak. Ona göre fazla almayacağım. Yenidoğana uygun çok az aldım zaten. Genelde 0 3 ay aldım. Önerilerinizi bekliyorum💖💖