Htcyildiz Bizde 36+4 olduk.
Bebek için,
3 tane 5li hastane çıkışı
Bebek bezi, ıslak mendil
Çorap, Ağız Mendili
Battaniye 2 tane
Zıbın
(Her hastane çıkışını minik poşetlere koyup içine bir zıbın bir de bebek bezi koydum)
Puset
Anne için,
2 pijama takımı
Hastane çıkışında giyilecek rahat bir şeyler
Havlu kağıt
Yüz havlusu
İç çamaşırı, atlet
Depend
Ped
Çorap
Göğüs pedi
Şal, tülbent
Diş macunu, diş fırçası
Yulaflı bisküvi, meyvesuyu, çikolatalı gofret falan 🙈 olur da sancı çekerken refakatçi almazlarsa diye
Aklıma gelenler bunlar. zemzem suyu da alacağım bebek için yanıma