gkatckn 25+2 deyiz şu an ve hamileliğimin başımdan beri nerdeyse hergün midem yanıyo ve bazı günler hazım zor oluyo cidden sindiremediğini midemin hissediyorum sürekli şişkinim. Ama benim tahminim gözlemlerim biraz daha yoğun tatta şeyler yediğimde yapıyo. Fazla ekşi fazla baharatlı gibi. Herkeste değişiyo olabilir tabi bu. Benim çözümüm soğuk soğuk ayran içmek oluyo genelde. Hem sağlıklı hem sanki midemi sakinleştiriyo. Sende ayranı deneyebilirsin 🤞🏻😌