Tuba704 Ben güzellik uzmanıyım doktor izin verirse ve bize doktor imzalı kağıt getirirse yapıyoruz. Çünkü lazerin bebeğe zararının kanıtlanmış bir olayı yok.lazer sadece ışınlarla kıl kökünü yakar.Fakat koltuk altına önermiyorum çünkü orada süt bezleri var. Emzirme dönemi bitince koltuk altı da yapılır.