Ebrukaratekee ben hiçbirini yaptırmıyorum canım doktorum bana down sendromu çıkarsa aldırıcak mısın dedi tabiki hayır o yüzden hiç gerek yok boşuna yaptırıp canını sıkma hamileliğini zehir etme kendine dedi o yüzden gerek duymuyorum ama 20 haftada detaylı ultrason var o çok önemli onu mutlaka yaptırmamız lazım