Kızlar 32 haftalık hamileyim 5 gün önce vajinamda kaşıntı oluştu ebeme söyledim doktor travazol kremi bide sirkeli suyla yıka dedi aldım kullandım ama daha çok kaşıntı yapmaya başladı ve korkuyorum yan etki mi acaba bide sirkeli suyla yıkayınca daha çok rahatlıyorum sanki devam ediyim mi ilaca