Demetk ah canım benim kaç postta yorumunu gördüm , inşallah içine siner. Cesur ismi bence güzel dışarıdan bir göz olarak yorum yapıyorum. Karakteristik ve sağlam bir isim duruyor. İnşallah eşin ile içinize sinen bir isimde ortak karar verirsiniz Ya da bu isim de içine siner, bence çok güzel . Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah ❤️