Annem ablam kız kardeşim hepsi doğum yaptı çatlaklar içinde hiçbirşey kullanmadılar çatlamadılarda velhasıl 23 haftamdan beri biliyom ben kendimi ne olur ne olmaz diye krem aldım 220 tl verdim bir kreme Allah için krem nemli ve yumuşak tutuyor ama çatlayaçağım vardı çatladım içten çatlıyor derinin dışında çatlak yok içerde gerilme sebebi çatladı 😿 daha ben ne yapayım ya