Sezinn Zonguldak değil ama bartın yakınız 😇 33+3 haftalık olduk haziranda doğum inşallah şuan için belli değil ama normal istiyorum nasip olursa Bartın’da özelde doğum yokmuş mecburen devlette yapıcam sizin orda özelde yapılıyor mu ücret konusunda bilginiz var mı acaba 😇