gulin-35 bizde bı yere gidicek olduk mu esim hemen söyler amaç neyse oda a bende sıkılmıştım ay bnmde surda isim var bı pazar bile gidecek olsak sırf gelmek için liste yapar böyle aşırı bı takıntısı var oğluna karşı yada beni kıskanıyor bilemedim kayinbabamin arabası var gezmeyi de sever ama yok illa bizle gelcek ilk zamanlar bnde tek olmasına bende gurbettn geldiğim için yanlız kalmamak için normal karşılıyordm snradan anladım ki bn hiç birşeyim tek derdi oğlunu kaybetmemekmis yinede haftada 2 gün ordayz maalesef eşimde aşırı anneci cnku