Beşik, ana kucağı, oyun halısı, yürüteç hepsini ikinci el aldım. Beşik ikea beşiğiydi sıfırı 1000 liraydı ben 180 e aldım. Ana kucağı chicconun benzerleri 700-800 civarıydı 130 a aldım. Kadın oyun halısını da bedava verdi. Ki gayet iyi durumda. Yürüteci letgodan değil tanıdığımdan aldım. Onun da sıfırı 250-300 tl civarı 100 tl ye aldım. Hemen hemen 400 tl ye almış oldum hepsini. Bebek arabasını ablamdan almayacak olsam onu da 2. El alacaktım 500 civarı da bulmuştum birkaç tane. Onu da 2. El alsam sıfır beşik fiyatına herşeyimi almış olurdum. 2. El alıp kullanmak kötü bir şey değil. Maddi durumum gayet iyi şükür çalışıyorum maaşım var. Ama 1-2 yıl kullanılacak şeylere bu kadar para vermek israf geliyor bana. Kıyafet konusunda da ablam arkadaşım vs. Verdiklerinde alıyorum asla gocunmam böyle şeylerden. Bu tarz şeylere şimdiden para vermektense geleceği için hazırlık yapmak bana daha mantıklı geliyor