Bende 10 yıldır sigara kullanıyordum ve günde 1,5 paketi buluyordu. Hamile olduğumu öğrendiğimde hemen bırakamadım. Bi bıraktım bikaç gün sonra yine içtim. Bu böyle 2-3 kere oldu. Sonra bi gün kafama dank etti dedim karnımda can var , bu işin şakası , keyfi , alışkanlığı ya da canım istiyoru yok. Bebeğe bile isteye zarar veremem dedim. Bi anda kestim. Çok şükür 1 ayda bırakmış oldum. Şuan 31+2deyim. İnşallah herkese bırakmayı nasip etsin Allah ama iradenizi devreye sokmak önemli