Ebru_d Merhaba arkadaşlar, ilk haftalarınızda kullandığınız ilaçlar, takviye gıdalar neler? Doktorunuz ne önerdi ya da haricinde ne kullanıyorsunuz/kullandınız?
Dilekcnkn Ebru_d Folik asit 12 haftaya kadar sonra balık hapı ve kan(demir) şu an bunları kullanıyorum ☺️
Melike Ebru_d Bu tamamen sizin değerlerinize bağlı. Eksikliklerinize göre doktorunuz uygun ilaçları yazacaktır. Ben ilk 3 ay sadece folik asit kullandım. Daha sonra doktorum demir ve d vitamini eksik gördü, yazdı şuan onları kullanıyorum.
Buketkucuk Ebru_d sadece folidoce folik asit kullanmıştım dördüncü ayımdan sonra onu bırakıp multivitamin kullanmaya başladım hala daha da kullanıyorum 23.haftamda falan da demir ilacı da içmeye başladım o kadar
Papl Ebru_d 12. Haftaya kadar felixfol kullandım şimdide felixomega kollanıyorum devit3 kullanıyorum bide kan hapı kullanıyorum 20+2 haftalığız 😍👼🏻
Bebekhemsiresi-1 Melike kaç haftalık gebesiniz? Folik asit sonrası kaçıncı haftada diğer takviyeler başladı
Ebru_d Melike bana Folik asit harici bir şey vermedi merakımdan soruyorum zaten birileri ne kullanıyor diye. Aklıma yatan olursa doktora soracağım. Herkeste farklı olduğunu biliyorum elbette☺️
Melike Ebru_d 15+2 de başladım. Aynı zamanda içerisinde yine folik asit ve b12 vitamin takviyesi var kullandığım ilacın.
Ebru_d Melike ama sağlıkla da alakalı neticede? Anlamadım iki etiket hakkımız var ve hem gebelil hem sağlık konusunu içeriyor ben de ikisini seçtim🤔
Melike Ebru_d Ben tam 13. Haftada bırakmıştım ve bıraktığımda daha 1 tabletim vardı. Doktorum kalan tableti de bitirebilirsin bir sorun olmaz dediği için 4-5 gün daha kullanmıştım.
Mrymonek Ebru_d sadece Genesis. İçinde çoğu şey var. Şuan daha yeni d vitamini başladım 18haftaligim kan değerim iyi o yüzden başlamadık daha.