Kısmetse haftaya doğum var 🙏🏻 Eşimde bende kantinimizi işletiyorduk. Malum koronadan kapandı işimiz. Bizde geçen yıl mart ayında sgk çıkışlarımızı yaptık. Herhangi bir sosyal güvencemiz yok. Doğumdan sonra alabileceğimiz bir yardım var mı ? Nerelere başvurmamız gerekir?