anneadayiii271 Diyarbakır’da yaşayanlar memnun olduğunuz tedavi gördüğünüz bildiğiniz bı kadın doğum doktoru var mı?
Remziye_2121 anneadayiii271 ben özel batı hastanesine gidiyorum melike hocaya bir kere gittim çok memnun kaldım hep gidecem de
Ebrumihrimah anneadayiii271 Memorial Diyarbakır Aydın ilgina gidiyorum en başından beri memnunum bilgili bir doktor araştırın isterseniz 🌼
Lezginka anneadayiii271 burhan özel, Çetin öcal, daha iyisi isterseniz maliyetlidir ancak Ece Öcal, şahanedir.
Hazal2121 Ben çetin öcal a gidiyorum çok memnunum ilk doğumumuda o yaptı şuan 2.ye hamileyim hala ona gidiyorum dalında uzman baya bilgili batı hastanesindeydi şuan memoriala geçmiş🥰
Eymirinannesi Hazal2121 bilginiz yok sanırım kendisi ayrıldı hastaneden.37 haftalığım ortada kaldım. Çoğu Dr da bu saatten sonra kabul etmiyor
Hazal2121 Eymirinannesi daha 5 gün önce gittim nasıl ayrıldı bize ayrılacağından bahsetmedi yarın yine kontrolüm var gidecem
Ebrumihrimah esra572 muane kurum indirimi ile 168 Doğum ilk olduğu için sezeryan normal fark etmiyormus Kurum indirimi ile 3100 e geliyor Normal muane ücreti 190 diye biliyorum tam emin olamadım.
esra572 Hazal2121 ben ayrilcagi son gün muane oldum canım onda bile bana demedi ayıp etti yani bizde baska doktor arayışına girerdik.dogumu olacaklar var onlar ortada kaldı bildiğin
Ozge3747 anneadayiii271 Memorial Dicle Hastanesi Uğur Değer’e gidiyorum. 3 senelik doktorum perşembe günü de 2. Sezaryenimi yapacak. Müthiş bir doktor harika bir insan. Hakkını asla ödeyemem uğur hocanın🙏🏼Onu anlatmaya kelimeler yetmez
Hazal2121 esra572 aynen öyle ya şimdi görüştük urfaya gitmiş herşeyimizide o biliyor şimdi kime gidecez şaşrıdık kaldk