Merhaba hanımlar. Ben hamilelikte çok bulantı çekenlerdenim. Prilam işe yaramadı doktorum bugün gaviscon double action yazdı. Prostpektüste 2-4 tatlı kaşığı yazdığı için ben 3 tatlı kaşığı içiyorum sabah öğle akşam toplam 9 tatlı kaşığı oluyo. Çok mu içiyorum bilemedim. Kullanan varsa bilgilendirebilir misiniz?