Beybeybi Nebiyeee kiz ne bu acele 17yasinda evlenmek bide dogum nasil olacak Allah yardimcin olsun ne diyelim
Nebiyeee Beybeybi canım kader ya lise 2 deydim beni istediginde eşim dayımın oğlu ama pişman olmadim çok sükur 🙏 herkes nasil doguruyorsa bende öyle dogurcam😊