Kumru_ pnr0642 Bu konuda çok tembelim bazen gece yatağa girince gün boyu su içmediğimi hatırlıyorum🤦Alarm kurucam günlük 2litre içmek gerekiyor çünkü
Baloncuk41 Bende bu ara hic icmiyorum halbuki bu ara hava daha sıcak idrar tahlili verdim en koyu benimkiydi birakirken gördüm milletinkini kesin bise cikicak yiycez doktordan zılgıtı 😬
Pirincveannesi pnr0642 valla bende anca 2 litre içebiliyorum bazende 1-1,5 litrr anca oluyo çünkü gerçektrn fazla içtiğimde sudan miğdem bulanıyo ve hamilelik boyunca hiçnişeyden tiksinmedim sudan tiksinicrm diye fazlasını aşamıyorum