Snrgamze benimde çarşamba günü randevum var. hastaneye sorduğum da telefonunuza gelecek olan SMS i gösterin yeterli başka bir izne gerek yok dediler.
Esim nolur nolmaz diye e devlet üzerinden ikimiz adına izin belgesi çıkarmak istedi, hatta orda bu elimizdeki hastaneden gelen izin bilgisinide girmemizi istediler. Girdik. Sonra elinizdeki belge yeterlidir ekstra izin belgesi çıkarmanıza gerek yoktur dedi ve başka izin belgesi vermediler.