sclzn Kızlar merhaba bir şey sorcam bazen karnımın içi ağrıyor gaz sancısı gibi değil şu anda da sağ tarafım öyle acaba bebişim bi yerde toplanıyor ya da baskı mı yapıyor ki 20+5 teyim size de oluyor mu
Vakti-sukut1990 sclzn benimde doğuma son 1 haftam kaldı inşallah şuan öyle çok ayakta kalayım yorulayım sanki bi tarafımı sıkıştırıyor batıyor gibi bi ağrı normal olduğunu düşünüyorum dizinde öyledir umarım