Durunbigeldim
Bulantı zaten olmazsa olmaz ben acayip kötü geçirdim ilk üç ayı anlıyorum seni. Ama şuan da da içim çok sıkılıyor yaa benim gibi olan var mı bilmiyorum yani böyle sırt kaşık agrisondan geçtim böyle icim daralıyor. Bunalıma girmiş gibi hissediyorum öyle anlar oluyor ki doguramiycagimi düşünüyorum ve korkuyorum acaba erken mi diye düşünüyorum sonra estağfurullah çekiyorum ne biliyim 😞