[silindi] evet muhtemelen öyleydi çünkü dehşet akıntı kasik agrisi beyaz akıntı falan istek artması hepsini yaşadım yani yumurtlama takibi yapmadım ama muhtemelen öyle oldu bende 3 4 gün önce öylesine test yapmıştım çıkmadı zaten biliyordum çıkmayacağını 🤣 şuanda akıntı vs hiç birşey yok biraz bel ağrısı gündüz uykum çok oluyor falan ama oda oructan sanırım offff artık hamile olayım yaaa benim olursa 2. Olucak bu arada ama ben gercekrwn bunda daja cok heyecan yaptım yaaaaa