T_nisaa şu 2 haftadır ödem olayı ortaya çıktı 🤣kalçamda ki yürümemi engelleyen o acılı ağrı olmasa evdede yürüyüş yapıyorum, 4 litre su içiyorum çok şükür, şişlikler dışında gözle görülür Bi kilom yok olması gerektiği kadar napalım alsamda dert değil, maydanozu her salata da kullanıyorum çok olmamak kaydıyla tabi, ama biyerden sonra istediğini yapsanda artık 33 olmuşum önümüzde az haftalar var ve bebek sabit değil dahada büyüyor ağrılar vs illaki olucak çünkü 24 saat belirli Bi kiloda ağırlık taşıyorsun bunlar olabilir durumlar, şu kalçamın acısı yürümemi engellemese diğer sıkıntılar çokta önemli değil, ama yok 2 adımlık yeri tintin gidiyorum 🤣eşimde arkamdan benim taklitimi yapıyor