An itibariyle 33 haftalık olduk kızlar, el ve ayaklarım balon gibi oldu günlük 4 litreye yakın su içmeme rağmen 🤣he bide 1 hafta oldu sağ kalçamda Bi ağrı var toparlıyorum o derece anlam veremedim gitti, diyorum yanlış bir hareket mi ettim ne oldu öyle olsa bile Bi kaç güne geçerdi pazartesi den beri topallıyoruum baldır ve kalçamda bıcak var ben hareket edince batıyor gibi, ah ah sizler ne durumdasınız