Benim bebeğim hep yan duruyordu son 35 gibi makat geliş oldu mideme çok baskı yaptı 3 gün, sonra bazı egzersizleri yaptım netten midemden gitti ben döndü sandım ama biraz daha aşağı inmiş yine baş yukarda kaburga yan yatış duruyor.
Egzersiz yapıyorum ama hep aynı duruyor bilmiyorum 37+1 im. Moxi çubukları sipariş ettim onu deneyeceğim akupunktur noktasına ısı tutma olayı inşallah işe yarar. Ama artık bende umudumu yitirdim gibi 😄 doktor zayıf olduğu için hala yeri var dönebilir belki dedi ama yine de.