Arkadaşlar merhaba. 8 aydır takipli olduğum doktorumun hastanedeki diğer doktorlardan hem muayene hem doğum ücretinin afaki olarak daha fazla olduğunu öğrendim. Hastanemizde 3 tane doktor var diğer ikisi aynı fakat benim doktorum ciddi anlamda farklı diğerlerinden. Doğumum çok yaklaştı iki haftam var. Siz olsanız takipli doktorunuzda mı devam edersiniz yoksa ekonomik mi düşünürsünüz? Bu saatten sonra doktor değiştirmem etik olur mu? İnce, hassas düşünen bir insanım günlerdir bunu düşünüyorum. Malum pandemi dönemindeyiz ve bu dönem maddi manevi hepimizin belini büküyor. Doktorumdan memnunum fakat en yakın arkadaşımda hastanedeki diğer doktorda doğum yaptı ve o da oldukça memnun kaldı. Siz olsanız ne yaparsınız? Çocuğuma doğru düzgün oda bile yapamadım, şimdi neredeyse bir oda farkı parayı doktora vermek zoruma gidecek gibi.😓