Merhaba, ben de 20nci haftaya yeni girdim, 6 kg aldım. 60 kg ile hamile kalmıştım. Forumdaki kg muhabbetlerini okuyunca moralim bozulmadı diyemem, millet pek fit hamile belli ki:) ama sağlıklı bir evlat dunyaya getireyim de kilo elbet verilir napalım. Doktor 9 ila 12 kg arası kilo almama normal demişti. Bence sizinkisi gayet normal gidiyor.