Firdevs1999 Iki kız kardeş olan arkadaşım var sezeryan yaptılar akşamına ayaklanıp ertesi gun evlerindeydiler.Normal doğum yapan kuzenim 4gün hastanede yattı damarı patladı,rahim sarkması tedavisi görüyor. Yani korkutmak değil amacım ama iki doğuma da ön yargılı olamamak lazım diretmemek bebek nasıl geleceğini seçiyor ve bünye meselesi ne kadar çabuk yürürseniz o kadar çabuk toparlanırsınız bu iki doğumda da en bariz altın kural 💛Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza ama bilin isterim doktorunuz iyi bir cerrahsa o sezeryan size ödül gibi de olabilir veya harika bir doktorsa yine normal doğumunuzda ki süreci harika yönetip bütün kalıplarıda yıkabilir