Zehramm Kızlar doktorum bana bu zamana kadar tetanozla ilgili hicbirşey söylemedi ve iğneyi vurulmadım şuan haberim oluyor böyle bir aşının vurulması gerektiğini ve doğumum sezeryan olcak sizce ne yapmalıyım?
Deletedmom71 Zehramm mutlaka olmalısınız bu aşıları. Şimdi sorun doktorunuza yada sağlık ocağına. Eğer olunabiliyorsa olun
Oykuzey Bazı doktorlar gerek görmüyor ama genelde sağlık ocakları uyarıyor ve zamanı gelince arayıp çağırıyorlar. Beni de çağırdılar, şimdiye kadar 1 ay arayla iki doz aşı oldum. Bana göre gerekli ve doktoruma göre de gerekliydi yaptırdım. Birde Dr. Kağan Kocatepe’nin bununla ilgili açıklayıcı bir videosu var youtube da. İsterseniz izleyin, içiniz rahatlar. Bu zamanda tetanoz riskinin çok az olduğunu söylüyordu.