ZelihaB Daha önce de yazdım şimdi yine yazıyrm bir surenin herhangi bir ayetini 1 defa veya 70 defa okumak arasında herhangi bir fark yoktur.Bu adete bir moda haline dönüştü,Bilen birilerinin bunu sizin gibi açıklayıp yönlendirmesini çok doğru buluyorum.Yoksa Hurafelerle çok zararlar verilecek dinimize.Kuran ı anlayarak okumuş ve kendine hocayım diyen biri eğer 70 defa 70 ayrı kişi okumalıdır diyorsa bana göre hoca olamaz..Anlayarak okusak keşke.Ve yine belirtiyrm insanlar bir ümit yapıyorlar bunu kötü niyetli de değiller anlıyrm ama,sevap işleyelim derken biri 30 defa okuyunca biri 50 defa okuyunca oluyomuş demek çok sakıncalı ve yanlıştır,niyet kötü olmasa da din adına sakıncalıdır.Size katılıyrm doğru konuşuyorsunz ve size tepki verilmesi çok çok yanlış….