TazeAnnee6767 kelestugce 20+4 yüz ilk gebeliğim ama çok dua ediyorum normal olsun diye çok istyrm yani herseyin hayrlısi tâbi ama ne bilim hep icmden normal diye geçiriyorum
Asil_Egem kelestugce ben korkuyorum ama bi o kadar heyecanlanıyorum sabırsızlanıyorum yani çok karışık🥰🌸
Sinemdmrcoglu kelestugce ıkıncı gebelıgım basıma ne gelecegını bılıyırum 😂ama sonu güzel bıtıyor acı falan da gecıyor ya
Minik1234eli kelestugce bende korkuyorum 4. Sezeryan olacam hiç iyi şeyler demiyor doktorlar hep riskten bahsediyorlar rabbim yardımcımız olsun 🙏
Asyaayaz1 Gebeliğim olduğu için Doğumdan korkmuyorum ama heyecan günden güne artıyor 2. Trimester bitmek üzere 26+3 üz🌸
kelestugce Asyaayaz1 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin ilk doğum normal mi sezeryan miydi 😏
Asyaayaz1 Amin cnm cümlemize inşallah 🌸normal doğumdu suni sancıyla Doğum yapmıştım kendi sancım olmadığı için🌸
psychologist 25+2 yiz. Ben korkmaya başladım ya 😩 bide son aylarda daha çok kilo almaktan daha çok korkuyorum .
kelestugce psychologist o korkular bende de var ne yazikki ama düşünmemeye çalışıyorum oluruna bırakıyorum mecburen
kelestugce Asil_Egem evet duygular çok karışık oluyor bu dönemlerde ama bende en çok korku ağır basıyor 😁
Mucizenin_annesi8 kelestugce Dogumuma az kaldı 26+3 olduk bugün cok heyecanliyimm oğluşuma kavuşmak için💙
kelestugce Mucizenin_annesi8 bu sene erkek doğurma senesi sanırım benimde oğlan 22 haftalık olduk bizde 🥰
Mucizenin_annesi8 kelestugce yaaa ne güzel yakin sayiliriz 4 hafta var aramizda saglikla kucagimiza alalim oğluşlarimizi ben normal dogumdan cok korkuyorum bakalim doktorum nederse o olucak artik 💙
kelestugce Mucizenin_annesi8 bebişimiz nasıl gelmek istyorsa öyle gelsin hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım 🥰🙂