Nazmiyekndmr Sabah ve akşamları iki bardak ballı süt içiyorum bir zararı var mı acaba bir tanıdığım bir bardak iç dedi
Ozge890 Nazmiyekndmr bende soguk içiyorum oda benim kafama takiliyor bence bisey olmaz fazla süt içmenin
Aylayslky Nazmiyekndmr bi zararı olacağını düşünmüyorum ama ebem hazır sütleri tavsiye etmedi uht olanları bi faydası yokmuş dolaplarda günlük sütler var son kullanma tarihi daha çabuk gelen pastörize sütler bimde a101 de var diğer büyük marketlerde de var onlar daha iyiymiş yada doğal sut bulma ihtimaliniz varsa
Ebru1984 Sütden zarar geleceğini düşünmüyorum. Tabiki herşeyin fazlası zarar. Ama pastörize olması önemli. çiğ/taze sütler daha çabuk bakteri üretebiliyor ve tavsiye etmiyor bazı doktorlar.
Oyilmaz İki bardaktan bir şey olmaz. Kabızlık ve demir eksikliği anemisi varsa bir bardak ile sinirlariz. Yoğurt daha sağlıklı süte gore.