Merhaba arkadaşlar öncelikle 🤗 kızıma alışveriş yapmaya devam ediyorum aylık periyotlara yaydim ufak ufak her ay bir seylerini tamamlamaya çalışıyorum 🙈 kıyafet konusunda çok kafam karışıyor yenidoğan takimlari ikili pantolonlu takımları vs epey bı oldu birkaç tane de hediye geldi . Birçok kişi çabuk gelişir bebek artık yenidoğan alma diyor sizce tulumlarini vs artık 3-6 aylık mi almalıyım sizler nasıl yaptınız açıkçası kafam bulandı çok çok o yüzden bir şeyde alamıyorum kaldık 🙄