Fatmaarmutcu42 benim ilk gebeliğim düşük oldu o zamanda azer hanımdaydım o zamanda çok şefkatli ve anlayışlıydı.. şimdi ki gebeliğimde riskli geçiyo ve çok destek oluyo bu süreçte herşeyi detaylıca anlatıyo.. tedbirli bir doktor, hiç bir detayı riski atlamıyor bu sayede bende daha az tedirgin oluyorum.. yani uzun lafın kısası çok ilgili alakalı ve alanında iyi bir doktor ☺️