Barlascemom Kızlar ultrasonda bebeğimizi görmeye gitmiştik doktor önde gidiyor dedi tam olarak ne demek bu 12+3 ydim uygulamaya göre ultrasonda 13+2 dedi
DenizSayer Barlascemom gelişimi önde ama bazen haftasını yakalıyor bazen geridede olabiliyor yani pek bir şey ifade etmiyor sen yine adet tarihini baz al
Gamzee_27 Barlascemom Merhaba benimde öyle canım endişelenme korkacağın birşey yok.Gelişimi bizimde 10 gün önden gidiyor ama normal yani bu erken doğum demekte değil hem ay olarak doğru sadece gelişimi önce şöyle diyim iri bebek😂
Barlascemom Gamzee_27 Hmm anladım :) peki gelişimini hangi haftaya göre takip edecez önceki mi doktorun dediği zamana göre mi karar veremedim