iiremgrzbyr Merhabalar 37. Haftamdayım şuan ve doktorum 17 Mayısa sezeryan doğum için gün verdi korkuyorum böyle değişik bir durumdayım korku heyecan ikisi bir arada 😶 nasıl olacak bu işler 🙈
Elif_mira iiremgrzbyr Allahm sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah bnde 36nın içindeyim bana daha bir sey demedi normal yada sezeryanmı diye korkuyorum hangisi fdaha iyi
Melikesvm iiremgrzbyr bende aynı pazartesı 37haftaya gırıyorum dogum tarıhım 17mayıs 🥰 bende suan korku yok ama doguma gdecegın gun olur oyle bı huyum var aglarım korkudan🤣
minikmercimek iiremgrzbyr neden o kadar çok bekletiyor sezeryan için benimde çarşamba 38. Haftam çarşamba günü belli olacak normal mi sezeryan mi diye. 38 e gün vermiyorlar mi hemen yada 39 a yaklaşınca ?
iiremgrzbyr Elif_mira amin teşekkür ederim 🥰 normal doğum daha iyi tabi ki de ama ben cesaret edemedim sezeryana karar verdim ama sizin kararınız yine de 😇
iiremgrzbyr Melikesvm bende doğum günü tabi ki daha çok korkarım ama kimseye belli etmem ya şimdiden ağlayasım geliyor 🙈😅😅😅
Melisa12 Bizde pazartesi 38 haftalık oluyoruz normal doğum bizim ki bakalım ne zaman gelecek 😊🤷🏻♀️ Bende korkuyorum uyurken bile düşünüyor olabilirim 🤔😇
minidior Bende bu gece 37+1 oldum 17 mayisa sezeryan olucam ins tabi erken bir belirti olmazsa ben bide panik hastasiyim simdilik bisi yok ama o hafta basindan baslarim strese😂
iiremgrzbyr minidior ya aynı gün doğumumuz 🙈 benim de kalbim doğuma yakın zamana küt küt atmaya başlar 😅😅
minidior iiremgrzbyr evet ayni gun insAllah o zaman da gelirlerde yasaktan da muaf oluruz en azindan 39+2 alincak insAllah benim
Gigy iiremgrzbyr bizim de son 4 gün doğuma ,yaklaştıkça daha farklı duygular yükleniyor 😌😌😌bir ağlamaklı,bir neşeli ne olduğunu anlayamadım 🙈🙈🙈sağlıcakla kavuşalım inşallah hepimiZ❤️