Pambix tam olarak kaç hafta kaç günde doğum yaptınız .
Cilemsimsek bebeğin aşağı inmesinden kaynaklı rahatlama olmuş ben 37+1 im ve hala yukarda çok rahatsızım Allahtan mide yanması falan 3 gün yaşadım sadece ama kafası yukarda makat geliş maalesef 😣o yüzden bu rahatlama hissi hiç yok bendeee