seda91 Herkese selam 36+1 deyim. Bebeğimin hareketlerini 2 gündür kasigima yakin yerlerde gerilme ittirilme gibi hissediyorum ve aniden olduğu için bazen canm aciyabiliyor. gun içerisinde sık sık sertleşiyor karnım.gecen hafta kontrole gittiğimde aciklik sanci yoktu. Bunlar kasılma mi oluyor ya da kasılmalar nasil oluyor?
Demir seda91 Bende merak ediyorum bunu,haftaya doktoruma sorucam.Bebek hareketimi yoksa kasılmamı ayırt edemiyorum.Sanki kendini geriyor esniyor gibi yapıyor ama anlık, düzeliyor hemen.Anlayamıyorum🤷🏻♀️
uleErenTozkoparan seda91 böyle nefesim kesiliyo gibi oluyo yada karnının bi tarafı yükseliyo taş gibi sertleşiyo
Burcum seda91 36+2 oldum an itibariyle. Dedikleriniz bebeğin hareketi. Benimkide çapraz şekilde gerimiyo ittiriyor hatta baya baya canımı da yakıyor iterken. Kasılma da bebek böyle bir anda semsert kalıyor top gibi. Hatta bi gerginlik hissediyorum ve nefrsim kesilşyo anlık olarak. Günde 7-8 kere olmaya başladı bende. Hareket ederken karnım öyle çok sertleşmiyo. Kasılmada taş gibi oluyor bir anda.
uleErenTozkoparan Karnın taş gibi sert oluyo bebek bi araya toplanıyo hissediyorsun zaten kasıldıgını karnın acıyo ilk başlarda acı olmuyo benim uzun zamandır kasılmam oldugu için son zamanlardaki acıtyor bende 36 yım
seda91 uleErenTozkoparan evet tarif ettiginiz gibi oluyor benimde ozaman kasılmalar başlamış yavaştan
GecesMom Karın sertleşmesi ama sadece dokunup sert oldugunu hissetmek değil, o sertlik bebekde olabilir, benim kadılma olunca karnım geriliyo gibi oluyo ayaktaysam oturup hafif eğilme ihtiyacı oluyor adet sancısı gibi keskin bir ağrıyla birlikte. O anda bebek hareket etmiyor kaskatı kesiliyor karnım. Geçince bebek hareket etmeye başlıyor bende rahatlıyorum. Sanki böyle belinizde kalın bir lastik varmışda onu sıkıyorlar gibi
uleErenTozkoparan GecesMom aynen hareket etmiyor bebek ve aynen sanki bir lastiği karnınıza bağlamışlarda sıkıyomuş gibi oluyo ve bunlar sancıymış böyle olunca nst de çıkıyo sancı olarak
seda91 Burcum sizinle günümüz ayni☺ benim sag göğsümün altinda kucuk bir noktada iğne batmasi gibi bisey oluyor özellikle de yattığım zaman sizin var mi oyle birşey
Burcum seda91 göğsümde her hangi bir batma ya da hissiyat yok rahatsız eden. Belki süt bezleriniz çalışmaya başlamıştır. Doktorunuza da sorun bi isterseniz😊
merry8y bende 36+2 oldum bugün biraz fazla yürüdüm ondanmı bilmiyorum belime anlık bıçak saplanması gbi acı griyo ve hemen bitio. yorgunluktanmıdr anlamadım ve bebek hareket ettikçe artık aşağıda acı hiissediyotum sanırım iyice baskı yapıo kafası😦
seda91 merry8y benim belimdeki o bicak saplanması surekli oluyor ama hamilelikten once fıtık başlangıcı denilmisti hamilelikle daha fazla ilerlediğini düşünüyorum. Bir an kitlenip kaliyorm o bel sancisiyla sonra devam ediyorum alıştım maalesef😯
Nurem seda91 canım peki birşeu sorucam sana bebegim harekwtlerinde yavaşlama oldu mu ? Doktor bana günde 10 kez yeterli dedi ama normalde çpk daha fazla oynardı şimdi çok az oynuyor bende korkuyorum ☹️☹️
seda91 Nurem hareketleri az ya da cok diye değil de eskiden sert tekmeler şeklindeydi şimdi ise yavaş yavaş kayma dönme şeklinde hissediyorum. Yerleri azaldığı icin hareket azalmasi normal diyorlar
OktayEsenglBa Nurem bende 36 haftalık oldum bebeğin haraketi azaldı riskli hamileliğim falan yoktu korkmaya başladım yavaşlayınca normalmidir acaba