Ediz101019 ben bebeğe ayrı kendıme ayrı yaptım canım bimden almıştım ıkıtame kucuk valız çekçekliden bebeğin bezıydı battanıyesiydi anca sığdı benım valizede resım cekmek ıcın oyuncak koy pijama sabahlık derken ıvır zıvır kahve makınası falanda cantada içine koyunca bence ayrı ayrı olmaso daha duzenlı dıye düşünüyorum