İyi akşamlar herkese ✋🏻 Pcos hastasıyım ailelerde olmamasına ragmen ovulasyon testiyle ikiz gebe kaldım 🥺 Ama boş gebelik oldu iki kesemde boştu , gelişmediler doktorum bu pazartesi ikisinide aldı ne yazık ki .. 3-4 ay korunucaz ama bu süreçte ilk kayıp olduğu için pıhtılaşma testi falan yapmıyorlar , boş gebelik geçirip pıhtılaşma bozukluğu çıkan oldumu??? Tekrar gebelik için denemelere başlayınca coraspirinde kullanmaya başlamalımıyım sizce..