Gizem957 35. Haftada doğum yaptım ilk gebeliğimde. Aniden olduğu için ciğer geliştirici yaptıramadık tabi. 17 gün küvez de kaldı . Şimdi 7 yaiına girecek maşallahı 3. Ayda ondan büyük doğanları geçmişti 🥰 eğer ciğer geliştirici iğne yaptırabilme ihtimalin varsa mutlaka yaptır canım .